Bezorgen

"Wel zo handig: Jouw bestelling direct verzonden vanuit ons eigen magazijn"

Alles wat je via onze website bestelt, hebben wij op voorraad en verzenden we direct vanuit ons eigen magazijn. Bestel je op werkdagen vóór 17:00 uur, dan sturen we je bestelling nog dezelfde dag op. Bestellingen na 17:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.

Let op: Zware palletzendingen, zoals ankerkettingen, of lange zendingen (bijvoorbeeld kano’s of masten langer dan 175 cm) kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd. Deze zendingen worden meestal een werkdag later door de vervoerder opgehaald.

Mijn bestelling is vertraagd bij de post. Wat nu?
Het is natuurlijk erg vervelend als je bestelling vertraging oploopt. Als je bestelling na 2 dagen nog steeds niet is afgeleverd, neem dan gerust contact met ons op. Wij houden dan de zending voor je in de gaten en nemen contact op met de bezorgdienst.

We raden aan om zelf geen contact op te nemen met de bezorgdienst, omdat ze vragen dat alleen de verzender contact met hen opneemt. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd.

 

 

 

Extra informatie over bezorgen:

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestel je op een werkdag voor 17:00? Dan wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. De bezorgdienst haalt de pakketten aan het einde van de dag bij ons op en levert ze meestal de volgende dag af. Binnen Nederland wordt ongeveer 97% van de bestellingen de volgende dag bezorgd. Naar België is de overkomstduur meestal 2 dagen

Verwachte levertijd binnen Nederland:

Maandagvoor 17:00 besteld → dinsdag in huis
Dinsdagvoor 17:00 besteld → woensdag in huis
Woensdagvoor 17:00 besteld → donderdag in huis
Donderdagvoor 17:00 besteld → vrijdag in huis
Vrijdagvoor 17:00 besteld → zaterdag in huis
Zaterdagbesteld → dinsdag in huis
Zondagbesteld → dinsdag in huis

Let op: In bijna alle gevallen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd, maar soms kan er vertraging ontstaan bij de bezorgdienst. Is je bestelling na twee dagen nog niet geleverd? Reageer dan op de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen, zodat we meteen actie kunnen ondernemen.

Met welke bezorgdienst versturen jullie?

We versturen je bestelling (met uitzondering van palletzendingen en lengtevracht) standaard met DHL.

Over het algemeen zijn we tevreden met DHL. Natuurlijk kan de service per regio en chauffeur verschillen, en het kan zijn dat jouw ervaring anders is. Als je absoluut niet wilt dat we je bestelling met DHL verzenden, laat het ons dan weten door op de orderbevestiging te reageren. We kunnen je bestelling dan via PostNL verzenden. Houd er wel rekening mee dat we de zending dan apart moeten wegbrengen, terwijl andere zendingen standaard bij ons worden afgehaald. Op drukke dagen kan het ook voorkomen dat we de lichtingstijd van PostNL niet halen, waardoor de zending een dag langer onderweg zal zijn.

Heb je geen sterke voorkeur? Dan verzoeken we je om geen gebruik te maken van deze optie, zodat we je bestelling zo efficiënt mogelijk kunnen verwerken.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Zeker! Tijdens het bestellen kun je een ander afleveradres opgeven. Daarnaast is het voor de meeste artikelen mogelijk om ze te laten bezorgen bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op: voor afwijkende pakketten, zoals palletzendingen, lengtevracht en brievenbuspost, is deze optie niet beschikbaar.

Kan ik de bestelling ook bij jullie afhalen?

Servicebalie
Artikelen bij ons afhalen is zeker mogelijk. We hebben een servicebalie waar je artikelen kunt bekijken en kopen. Wil je iets afhalen? Dan hoef je je bestelling niet via de website te plaatsen. De artikelen worden ter plaatse uit ons magazijn gehaald, en je kunt langskomen tijdens onze openingstijden.

Reserveren
Weet je al wat je nodig hebt? Stuur ons een bericht met de gewenste artikelen, dan reserveren we ze en leggen we ze alvast klaar. Standaard houden we reserveringen 2 dagen vast, maar laat het ons weten als je later wilt langskomen. Ter plaatse kunnen we altijd nog wijzigingen doorvoeren.

Betalen
Betalen kan zowel met pin als contant.

Mijn bestelling is vertraagd bij de post. Wat nu?

Het is natuurlijk erg vervelend als je bestelling vertraging oploopt. Als je bestelling na 2 dagen nog steeds niet is afgeleverd, neem dan gerust contact met ons op. Wij houden dan de zending voor je in de gaten en nemen contact op met de bezorgdienst.

We raden aan om zelf geen contact op te nemen met de bezorgdienst, omdat ze vragen dat alleen de verzender contact met hen opneemt. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd.